هتل های 5 ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : maryam26

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

از هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس که در مرکز شهر ایروان واقع است هتل رادیسون بلوتور ارمنستان نوروز 97 ایروان می باشد.طراحی و دیزاین هتل و اتاق بسیار مدرن و عالی و با منظره فوق العاده از پارک و کوه آرارات می باشد.مهمانان عزیز تور ارمنستان می توانند انواع غذاهای بین المللی و تور ارمنستان تعطیلات فروردین 97اروپایی را  در بام این هتل میل نمایند و از فضای رستوران کنار عزیزانتان لذت ببرید.

امکانات هتل: اینترنت رایگان ،ترانسفر فرودگاهی، سالن ماساژ، پارکینگ رایگان،تور ارمنستان بهمن 96 اتاق ویژه افراد غیر سیگاری، سالن بدنسازی را به مسافران تور ارمنستان خود ارائه می دهد.

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان


هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل 5 ستاره رویال تولیپ گرند در شهر ایروان ارمنستان و در 10 کیلومتری فرودگاه زوارتنوس قرار دارد. هتل درتور ارمنستان نوروز 97 نزدیکی میدان جمهوری ایروان و هم چنین گالری هنر و سالن اپرا قرار دارد. هتل دارای 104 اتاق است که برای مسافران تور ارمنستان دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان، چای ساز، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و ایتالیایی خوش طعم را به مهمانان ارائه می دهد و کافی شاپتور ارمنستان اسفند 96 24 نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کند. هتل دارای یک باغ زیبا برای گردش و استراحت مهمانان تور ارمنستان است. امکانات تفریحی هتل شامل استخر روباز، آبگرم، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، ماساژ، سولاریوم، تور ارمنستان فروردین 97جکوزی، سونا و موسیقی زنده است. دیگر امکانات هتل شامل سالن زیبایی، مرکز تجاری، خدمات لاندری و خشکشویی، تور ارمنستان بهمن 96پذیرش شبانه روزی و صرافی است.

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان


هتل قفقاز ارمنستان

هتل قفقاز ارمنستان یکی از هتل های 5 ستاره و زیبای شهر ایروان است.تور ارمنستان اسفند 96 موسسان هتل، آن را برای شناساندن فرهنگ و هنر و آداب رسوم مردم ارمنستان ساخته اند. این هتل با نماد های مردم ارمنستان از جمله کوه های آرارات و آراگاتس احاتور ارمنستان زمستان 96طه شده است. هتل دارای 46 اتاق شامل اتاق های استاندارد، لوکس، دلوکس وسوئیت های خانوادگی، رویال و پرزیدنتال است که برای مهمانان تور ارمنستان امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام با سشوار و منظره ی کوه های آرارات هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 17 کیلومتر است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور ارمنستان می توان به استخر روباز و سرپوشیده، تور ارمنستان فروردین 97نمایش شبانه، زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات تور ارمنستان بهمن 96خانه داری، روم سرویس، واکس، لاندری، خدمه مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و اسپانیایی و... تور ارمنستان نوروز 97اشاره کرد.


هتل لاتار ایروان ارمنستان

 هتل 5 ستاره لاتار در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروانتور ارمنستان اسفند 96 قرار گرفته است. این هتل دارای 19 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می شود و انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران پخت می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر استتور ارمنستان زمستان 96 و مهمانان به صورت رایگان به این فرودگاه ترانسفر می شوند. مسافران تور ارمنستانمیتوانند در این هتل اقامت خوشی داشتهتور ارمنستان نوروز 97 باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، تور ارمنستان بهار 97ترانسفر رایگان فرودگاهی، تراس، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق تور ارمنستان دی 96وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، واکس، لاندری، غذاهای رژیمی، بار، رستوران

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

اتاق هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

تالار هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان


هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان پنج ستاره

هتل گلدن تیولیپ یکی از هتل های 5 ستاره شهر ایروان است که در خیابان آبوویان و در نزدیکی تور ارمنستان اسفند 96میدان جمهوری قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های مهم شهر ایروان به شمار می رود که افراد مهمی نظیر رئیس جمهور چند کشور تور ارمنستان دی 96در آن اقامت داشته اند. هتل دارای 104 اتاق بسیار شیک و تمیز است که امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با سشوار و صندوق امانات را به شما مهمانان تور ارمنستان ارائه می دهند. در رستوران هتل که نمای پانارومایی از شهر ایروان دارد غذاهای ارمنی و ایتالیایی توسط بهترین سرآشپزها سرو می شوند. در مرکز اسپا و سلامتی هتل گلدن تیولیپ می توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، تور ارمنستان بهار 97سولاریوم و باشگاه بدنسازی استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تجارت، کافی شاپ، تور ارمنستان زمستان 96پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، فروشگاه و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: